Dagarna

Hejhej! Nu har jag tid att berätta om de senaste dagarna. Igår så var vi på evedal på morgonen, jag cyklade hela vägen dit från teleborg, inte illa. Det är ju typ tvärs genom hela Växjö. Där iaf så spelade vi minigolf, det slutade  med att William och Alexander skvätte massa vatten haha. På kvällen sen var det avslutningsmiddag, otroligt mysigt!! Kan nog inte berätta så mycket om vad som hände men kan ju säga att man har fått en helt annan syn på lärarna haha :p 
Idag så skulle vi baka tårta till skolan, jag steg upp strax efter 6 och det tog en halvtimme att göra den, så jag var färdig väldigt tidigt. Vilket inte var så bra, så jag fick sitta och inte göra någonting i typ 2 timmar. Seeegt. Sen i skolan så var det lite idrefilm och sånt. Sen brännboll mot lärarna. Eleverna vann, det är väl klart vi gör det ;) Iaf, så hade jag och några andra planerat ihop att vi skulle hämnas på William och Alexander för igår. Så vi hade med oss vattenflaskor fyllda med vatten. Självklart var jag den första att bli blöt, men inte av någon av dom utan av vissa andra dumma människor haha :( Sen blev det vattenkrig för fulla muggar!! Haha! 
Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag börja fixa inför ikväll. Först är det skolavslutning och sen är det avslutningsmys ute i sandsbro! :) 
Eftersom bilderna från igår är på folk som inte vill att de ska komma ut så lägger jag inte upp några från middagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0