dagen

Ojoj idag har det varit fullt upp!
Började med att ha de två sista lektionerna på kronoberg skola, känns hemskt :(
Sen chillade vi i två timmar typ, sen bort till domkyrkan och övade på en massa, vilket var ganska onödigt. Sen cyklade jag hem, fixade iordning mig. Sen stack jag bort till Frans student och var där en liten stund med finaste Erika. Gick lite vilse i skogen hahaha, med klackar, ni kan ju tänka er hur det gick? ;) Haha! Sen iaf så kom jag hem vid halv 7 och då kom jag ju på att det var tjejkväll borta hos i sandsbro, så jag fick pappa att skjutsa mig bort dit och så har jag varit där hela kvällen och myst!
Så det har varit det jag har gjort, men jag lägger upp lite bilder här så får ni se det så istället! :*
Innan studenfesten





Mys i Sandsbro!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0