flitig!

Hoho! Idag har jag varit duktig! Satt kvar i skolan för vi skulle klippa ihop filmen till vårt Svenska projekt, vi blev inte färdiga, men vi kom en bra bit på vägen!! Så skönt! Kom hem runt halv 4. Då fick jag för mig att jag skulle baka cupcakes! Självklart gjorde jag det. När jag ändå var i farten så hittade jag rabarber så det blev en rabarberpaj också hehe! Sen ställde jag mig och diskade och donade i köket. Så kom bästaste pappa hem och blev helt överlycklig. Så sen kokade jag lite pasta så åt vi makaroner och köttfärsås, mums. Pappa behövde såklart inte lyfta ett finger haha. Tycker ju att det är så sjukt roligt att baka, men får ångest om jag skulle äta allt. Haha, så jag överger det till pappsen!
Sen åkte vi bort till mamma och lämnade lite saker, sen kom jag ju såklart på att vi har aktivitetsdag imorgon på värendsvallen så jag och pappa fick stanna på Willys och handla lite gurka och tomat och feta ost. Självklart hade dom ju inte den dressingen eller kyckligen jag ville ha, så vi åkte vidare till ICA och där fanns det jag sökte efter hiho! Kanon! Så kom jag hem, än en gång ställde jag mig och kokade pasta och hackade grönsaker och delade kyckling.
Som ni nog kan förstå så har jag haft fullt upp hela dagen, imorgon hade jag tänkt att städa igenom lägenheten om jag hinner och orkar. Sen ska jag till Lessebo på kvällen eftersom jag ska sitta barnvakt hela onsdagen så passar jag på att sova där imorgon!
Här kommer receptet på cupcakesen!

älskar det nya programmet på blogg.se ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0