Fullt upp!

Hej! Dålig uppdatering idag, men vaknade iaf runt 11 sen gick jag upp, umgicks lite med min kusin och min bror sen stack dom och då tänkte jag att jag skulle hinna ut på en pw innan jag skulle städa så jag gick ner till sjön och började liksom min runda, inte så långt in på den så ringer telefonen och då var det min granne som undrade om jag kunde sitta barnvakt, hade en timme på mig att gå färdigt min runda, hem, duscha, laga och äta mat. Så jag bestämde mig för att istället springa, så det gick ju lite fortare, haha. Så nu har jag precis suttit barnvakt i två timmar med lilla Noah. Så mysig är han!! Nu ska jag såklart städa hela lägenheten.. Men men! Sen ska jag laga mat och baka lite. Hiho. Känner mig som världens hemma fru haha..

bild från igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0