Godmorgon!

Hejhej! Nu nr jag tittar efter så känns det fel att säga godmorgon haha... Menmen! Vaknade runt 10 och gick upp å käkade frukost, sen så frågade pappa om jag skulle med på stan, så det var bara att snabbt byta om och åka ner till stan. Sen hem och då började jag operation städa! Hahaha, nej men aa, mitt rum såg ut som en svinstia, helt sjukt.. Knappt att jag vågar visa bilder... Det ser bättre ut nu iaf, men det är fortfarande väldigt mycket som måste städas bort. Men det fortsätter jag med imorgon!
Har tagit en paus nu och kollar på Sex and the city och funderar på vad jag ska göra med mitt hår på avslutningen haha... Tror jag har kommit på det, men jag vet inte än... Har iaf båda mina klänningar så det är ju bra! :thumbup:
Nehepp nu ska jag fortsätta kolla, pussar! :love:
haha vilken söt bild jag hittade, denna kvällen minns jag väldigt väl med fina tjejer ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0