Godmorgon!

Godmorgon! Vaknade för kanske en halvtimme sen och gick upp på direkten och tänkte koka lite ägg. Ja, det slutade med att 12-paketet tog slut.. Haha nej men ville ju såklart ha hårdkokta ägg, men de två första blev löskokta. Så dom fick pappa. Sen kokade jag två till så hände samma sak, fast typ halva blev hårt och andra halvan blev löst... Smart... Haha, så åt iaf ett och gav det andra till pappa.
Igår blev jag jätte överraskad! Hörde att telefonen ringde så var det Bella, och visst har jag ju världens finaste vän! Hon var på klassresa och visste om att jag var sjuk, så ringer hon mig och frågar hur det är med mig och önskar att jag ska krya på mig. Hon är ju världens bästa!! :love:
Nu ska jag kolla på ett avsnitt av Desperate housewives och sen komma igång och städa!
Hejsvejs!
hahaha, fin bild! Mitt lilla hjärta, du är bäst <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0