kvällen

Hej! Nu har jag precis kommit hem från en sjukt konstig kväll haha! Började ju som sagt med skolavslutning. Det gick väldigt bra! Betygen också, hade höjt mig i endel ämnen så det var ju underbart! Sen stack jag hem och fixade iordning lite, sen drog jag mig mot sandsbro. Självklart dör min telefon med gps:en i påvägen, så kom lite vilse hhaha. Iaf, sen skulle jag starta telefonen och då insåg jag att jag hade glömt bort min pinkod. Så att jag kan inte öppna den... Jag får väl cykla till telia imorgon eftersom jag ändå måste till skolan och hämta min väska som jag har glömt där -.-  När jag kom fram till Sandsbro iaf, så mös vi lite och chillade mest, otroligt mysigt. 
Sen skulle jag cykla med William och Simon hem men då mötte vi Phille, Markus, Daniel och Sofie så jag stannade med dom och chillade lite. Haha, så störda hela högen, men det var otroligt roligt! Vi hade vår egna lilla cykelfest haha, vi cyklade från norremark ner till stan och sen stack jag hem dom drog vidare någonstans. Denna kvällen har varit otroligt mysig och väldigt fin! Nu ska jag kolla på Snabba Cash. Ha det ! :*
Några bilder från dagen/kvällen!

äh det krånglar, ni får resten imorgon! Natti!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0