sammanfattning av 9:an

Nu börjar det närma sig slutet av nian... Känns både bra och dåligt. Men här kommer en liten sammanfattning!

Början av 9:an blev jag tillsammans med johan.
Det tog slut med Johan och jag åkte till Stockholm med Skol IF.
Det gick lite överstyr.
jag åkte till Norge, haha hade ingen bättre bild!
det var club nordic!
dansuppvisning!
Vi åkte till Idre.
Började dansa som en tok!
det var Oléo med fina tjejer! Även då jag lärde känna Bella!
det blev en hel del äventyr med bella!
satt barnvakt en hel del!! :D
massa bus med thilda och felicia!
dansupppvisning!
även börjat umgås mer med min finaste erika! Denna bilden är från kapten röd!
detta är ju självklart inte allt! Utan detta är bara i stora drag! När man tänker tillbaka så har det hänt otroligt mycket. Både plus och minus. Här har jag bara tagit med 1 stort minus, resten är plus. Men har umgåtts otroligt mycket med fina vänner detta året, och jag känner på mig att sommaren kommer bli fantastisk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0