tårtbakning

Hejhej! Idag känner jag att jag har hunnit med mycket... Har varit vid universitetet i en och en halv timme idag på morgonen, jag hann laga mat till mig själv, har sktivit någon sida på uppsatsen, varit ute och sprungit, tagit ett långt bad, varit och handlat och lagat mat igen, men också en tårta. DET var mycket hörni! Haha, känns som att jag bara ligger i sängen hela dagarna annars. Så idag känner jag att jag har presterat bra. Duktig chey! Ska snart ta upp fysikboken och plugga lite energi och effekt eller vad det är. Men det känns som att jag har hängt med ganska bra på lektionerna, så vi får väl hoppas på det bästa!
Min ultimata plugglåt:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0